loading...

سنگ تراورتن مرمریت گرانیت سنگ هایی که در کارخانه سنگ اصفهان به فروش می‌ رسند در انواع مختلف هستند

تعمیر ، رفوگری و ریشه دوزی فرش در تهران برای انواع فرش دستبافت و ماشینی و موکت شویی قالیچه های قیمتی و دستگاه مبل شویی صنعتی در قالیشویی سپید تهران قالیشویی نوآوران نانو بهترین قالیشویی تهران برای شستشوی فرش دستباف و گل ابریشم،مبل شویی در بهترین قالیشویی مخصوص فرش ابریشمی یا گل ابریشم دستباف و ماشینی عدم نیاز به جابجایی مبل : یکی از مهم ترین مزایای مبل شویی تهران را می توان عدم جابجایی مبل دانست. حمل و جابجا کردن مبلمان برای شستشو در محیط قالیشویی فرش دستباف همواره مشکلاتی به همراه دارد.

خدمات حسابداری کلیه فعالیت های مرتبط با امور مالی، حسابداری و مالیاتی را شامل می شود. برای انجام فرایند خدمات حسابداری توسط حسابدار در اصفهان باید در وهله نخست دفاتر مالی تکمیل شود.آموزش صفر تا صد حسابداری در بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی حسابداری در اصفهان در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی

از جمله مهم ترین فاکتورهایی که با دریافت بک لینک روی ارتقای رتبه یک وبسایت تاثیر مثبتی دارد، اعتبار سایت لینک دهنده است. امروزه برخلاف گذشته که اعتبار سایت چندان اهمیت نداشت، اعتبار سایت لینک دهنده از اهمیت خاصی برخوردار است.در هر شغلی که باشید از کار های خانگی گرفته تا شرکت های تجاری بزرگ نیاز به رونق یافتن کسب و کار دارید ، کسب و کار شما رونق نمیابد مگر با تبلیغات توسط یک سئوکار حرفه ای زیرا در صورت پایین بودن اعتبار ممکن است روی سئوی سایت تاثیر منفی بگذارد و باعث تنزل رتبه هم شود. از این رو قرار دادن بک لینک ها در محتوای وبسایت ها به صورت رپورتاژ آگهی با موضوع مرتبط به سئو، تاثیر مثبت و نقش بسزایی در بهبود رتبه بندی سایت دارد.

شماره مرکز فروش گوسفند شرق تهران می توانید با شماره مرکز گوسفند زنده شرق تهران تماس بگیرید و گوسفند زنده و سالم خود را تحویل بگیرید. به این صورت می توانید هم در هزینه های خوراک و خرید گوشت صرفه جویی کنید و هم بعد از ذبح پشم گوسفند را فروخته و به این صورت مقداری از هزینه های خرید را با تهیه دام زنده جبران کنید.

در شهر تهران به دلیل شلوغی بسیار زیاد، لزوم حفاظت از منازل و ساختمان ها و افزایش امنیت آن ها مساله ای بسیار مهم برای صاحبان آن ها به شمار می رود. درب های آکاردئونی برای حفاظ پنجره غرب تهران و درب ها گزینه بسیار مناسبی برای حفاظت از آن ها در شهر تهران است جوشکار سیار غرب تهران که به دلیل مقاومت بالا و ساختار آهنی مستحکم آن ها مورد استقبال و استفاده بسیاری از مالکان و صاحبان منازل و ساختمان ها شده است. حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان غرب تهران که در محدوده مناطق غربی تهران استفاده می شود انتخاب ایده آلی است که ساکنان این مناطق در شهر تهران بتوانند آسایش و آرامش خاطر را با آهنگری غرب تهران به هنگام نبودشان در منازل و محل کار داشته باشند.

یکی از مزایای خریدار ضایعات در محل کمک مستقیم و غیرمستقیم به کارکنان زحمت‌کش شهرداری ‌می‌باشد. با این کار بسیاری از زحمات کارکنان کمتر شده و هزینه و منابع انسانی کمتری برای زدودن چهره شهر از ضایعاتی که هم اکنون قابل استفاده نیستند اما با تفکیک و بازیافت صحیح که توسط خرید ضایعات انجام می‌پذیرد، صرف می‌شود.

almassite

معرفي كالاها و برندهاي مختلف

بازدید : 53
سه شنبه 25 خرداد 1400 زمان : 2:54

بهترین انواع محتوا برای سئو

زمانی وجود داشت که ارائه محتوای با کیفیت بزرگترین اولویت سئوکاران نبود. نگرانی های آنها در آن زمان عمدتا شامل پر کردن وب سایت ها با کلمات کلیدی و انجام انواع ترفندها بود به این امید که موتورهای جستجو متوجه وب سایت هایی شوند که در آن کار می کنند و رتبه های برتر را در صفحات نتایج موتور جستجو کسب کنند.

تا آنجا که به سئو ها مربوط می شد ، محتوا اهمیت چندانی نداشت ، زیرا وب سایت های بی شماری با محتوای اساساً بی فایده در آن روزها از SERP برتر بودند.

خوشبختانه ، گوگل زمانی که آنها تغییرات الگوریتم تغییر بازی را اعمال کردند ، مانع مهمانی شد. محتوای وب که قبلاً مورد غفلت واقع شده بود ، از آن زمان به بعد جایگاه قانونی خود را به عنوان پادشاه بدست آورده است ، و سئوکاران اکنون اطمینان حاصل می کنند که وب سایت های آنها چیزی جز محتوای با کیفیت بالا ندارند. برای کاربران موتور جستجو مرتبط و مفید است.

از نظر فنی ، می توانید هر محتوایی را که می خواهید در وب سایت خود منتشر کنید. برخی از انواع محتوا شانس بیشتری برای جلب توجه و رتبه بندی توسط گوگل و دیگران دارند. در اینجا بهترین انواع محتوا برای سئو را معرفی میکنیم

خرید بک لینک


پست های معتبر وبلاگ

در جهانی که محتوا یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی است ، داشتن یک وبلاگ برای خود وب سایت امری طبیعی است. می توانید از وبلاگ خود برای نوشتن پست های معتبر استفاده کنید که می تواند به شما در ایجاد شهرت به عنوان یک رهبر صنعت کمک کند. جدا از اینکه شما اخبار و تحولات صنعت خود را در اختیار شما قرار می دهید ، بسیار عالی خواهد بود اگر بتوانید در مورد موضوعات دیگری در رپورتاژ آگهی بنویسید که خوانندگان شما را جذاب می دانند.

اینفوگرافیک ها

بسیاری از افراد کلمه نوشتاری را دوست دارند ، اما افراد بیشتری خواندن اطلاعاتی را که می توانند راحت تر پردازش کنند ترجیح می دهند. اینفوگرافیک ها این فرصت را برای آنها فراهم می کنند ، زیرا تصاویر فوری تصاویر هستند که بیان آنها در قالب مقاله چند هزار کلمه طول می کشد. خوانندگان همچنین به احتمال زیاد اینفوگرافیک ها را به اشتراک می گذارند و این به شما امکان ویروسی شدن و منبع واقعی لینک دهی را می دهد.

از این ابزارهای رایگان برای ایجاد اینفوگرافیک استفاده کنید که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند.

فیلم ها

ویدیوها امروزه بیشترین میزان مصرف رسانه و ترافیک وب را تشکیل می دهند و دلیل خوبی هم دارد: آنها بیش از هر مقاله یا اینفوگرافیک جذاب هستند. اگر پیش بینی متخصصان مبنی بر اینکه 80٪ از کل بازدید وب را تا سال 2020 به خود اختصاص می دهد ، محتوای ویدیویی نیز در آینده مسلط خواهد بود.

گوگل کلیپ را در نتیجه جستجو پیشنهاد داده است

محتوای پرطرفدار

مطمئناً ، موضوعات پرطرفدار طولانی نیستند ، اما محبوبیت آنها اغلب به اندازه ای است که می تواند در مدت زمان کوتاهی به سایت شما مراجعه کند. برای کمک به شما در راه اندازی محصولات جدید یا تبلیغ محصولات موجود ، می توانید از محتوای پرطرفدار استفاده کنید.

اگر مطالب خود را به درستی تنظیم کنید ، می توانید از اخبار جدید و موضوعات داغ برای جذب کاربران بیشتر و پیوندهای با کیفیت بالا استفاده کنید. این فرایند به "جنجال اخبار" معروف است.

مطالب خبری تاکتیکی است برای تزریق خود به عناوین مهم روز با پیدا کردن یک داستان بزرگ که همه از آن صحبت می کنند و ارائه تجزیه و تحلیل یا زاویه ای که با نام تجاری شما مرتبط باشد.

ایجاد محتوای اخبار مزایای زیادی دارد

شما می توانید نام و محتوای خود را به مخاطبان بیشتری نسبت به میزان معمول خود برسانید
شما باید مهارت و رهبری فکری را نشان دهید
شما می توانید وب سایت و برند خود را به عنوان مکانی برای به روزرسانی های صنعت خبری با ارزش نشان دهید

اخبار ابزاری مفید در جعبه ابزار پیوند سازی برای هر سئو است.

افراد همیشه به دنبال دستورالعمل های مربوط به نحوه ساختن چیزها هستند و به همین دلیل است که محتوای راهنما همیشه محبوب خواهد بود. می توانید در قالب مقاله ، فیلم یا اینفوگرافیک نکاتی را به مخاطبان خود ارائه دهید.

یکی از بهترین مکان ها برای شروع ایده های چگونگی شروع ، پشتیبانی و فروش تیم خودتان است. بلیط های مرکز راهنمایی ، ایمیل های ورودی و تماس های مشتریان خود را بررسی کنید تا رایج ترین سوالات مربوط به ایده های محتوا را صفر کنید.

اگر کسی وقت خود را صرف می کند تا به پاسخ سوالاتش بپردازد ، به احتمال زیاد او قبلاً به صورت آنلاین جستجو کرده است. بنابراین این می تواند مقدار زیادی از ارزش سئو را اضافه کند.

لیست ها
همه لیست ها را دوست دارند ، خواه در قالب یک مقاله از مجله یا یک پست وبلاگ باشند. به دلایلی ، وقتی عنوان مقاله یا پست با یک شماره شروع می شود ، لیستی تمایل به محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

برای لیستی که افراد جذاب به نظر می رسند ، باید مطمئن شوید که تحقیقات خود را به خوبی انجام داده اید. زیرک بودن در این مورد نیز حس خوبی خواهد بود. آن را تا جایی که ممکن است با جزئیات بیشتر تهیه کنید و اگر می توانید آن را طولانی تر کنید ، فقط این کار را انجام دهید.رپورتاژ آگهی


هنگامی که به ایده عالی محتوای جدید خود رسیدید ، برخی از این ابزارها و منابع اضافی را بررسی کنید تا بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبان و سئو سایت خود ایجاد کنید

بازدید : 124
شنبه 20 شهريور 1400 زمان : 19:56

خریدار ضایعات آهن

مرکز خریدار ضایعات آهن در حقیقت یکی از کسب و کارهای جامعه است. در این مرکز انواع ضایعات آهن آلات و فولاد خریداری می شود تا به بخش بازیافت فلزات منتقل گردد و در نهایت برای تولید مجدد درب، پنجره و حفاظ مورد استفاده قرار گیرد. آهن و فولاد جزو مواد قابل بازیافت با قابلیت‌ های فراوان هستند. این دو ماده قابلیت چکش خواری دارند و چنانچه تحت فرایند ذوب قرار گیرند، می توان با قالب گیری مجدد، تجهیزات و ابزارآلات متنوعی از آنها ساخت.
خریدار ضایعات آهن را به نوعی می توان یکی از ارکان صنعت بازیافت فلزات تلقی کرد. بازیافت آهن و فولاد چیز جدید در صنعت بازیافت نیست. از حدود قرن ۱۹، فرایندهایی برای ذوب فلزات بازیافتی و ریخته گری مجدد جهت تولید محصولات جدید صورت می‌گرفته است. آنچه امروزه به عنوان آهن قراضه می شناسیم در حقیقت محصولاتی هستند که یک خریدار ضایعات آهن آنها را به کارخانه بازیافت و ذوب فلزات منتقل می کند.
محصولات متنوعی در صنعت بازیافت آهن و فولاد مجدداً تولید می گردد. ورق های فولادی گالوانیزه دست دوم، درب، پنجره و انواع حفاظ آهنی پنجره و حفاظ های دیواری محصولاتی هستند که در یک کارخانه بازیافت فولاد و آهن تولید می شوند. خریدار ضایعات آهن تمام مصالحی را که به نوعی از آهن، فولاد آلیاژی یا ورق های گالوانیزه مصرف شده و بلااستفاده تشکیل شده باشد از مشتری خریداری می‌کند و به صاحبان صنایع تحویل می دهد. تولید محصولات بازیافتی از آهن و فولاد، مزایا و معایب خاص خود را دارد

خریدار ضایعات آهن/ خریدار ضایعات آهن در کرج/ ضایعات آهن کیلویی چند/ خرید ضایعات آهن شرق تهران/ خریدار ضایعات منزل/ تلگرام ضایعات آهن https://t.me/zayeatesf/ قیمت روز ضایعات آهن اصفهان/ فروش ضایعات آهن دیوار/ مزایده فروش ضایعات آهن

طبقه بندی ضایعات آهن و فولاد
بهترین خریدار ضایعات آهن یک برنامه‌ریزی دقیق را انجام می‌ دهد تا تمام ضایعات آهن و فولاد را که از مشتری دریافت می‌کند طبقه‌بندی نماید؛ به این ترتیب فروش آن به بازار هدف برای ذوب فلزات و تولید محصولات بازیافتی ساده‌تر خواهد بود.
قراضه های آهن و فولاد از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی و برخی فاکتورهای دیگر با یکدیگر تفاوت دارند و بر همان اساس دسته بندی می شوند. خریدار ضایعات آهن روزانه بیشتر است صدها کیلوگرم از این ضایعات را جابجا می کند، بنابراین لزوم طبقه بندی آن ضرورت دارد.
بسته به اینکه ضایعات آهن و فولاد چند سال از عمر آنها می‌گذرد، در کجا تولید شده‌اند و زمان تولید آنها و مدت زمان مصرف آنها چگونه بوده است، در صنعت بازیافت برای تولید محصولات مختلف به کار می روند. این ضایعات و کوره های تحت درجه حرارت فوق العاده بالا و در فرایندهای ریخته گری و نورد سرد و گرم به اشکال ابعاد و مدل های مختلف در می‌آیند. محصول نهایی دارای خواص فیزیکی، مکانیکی و شیمیایی متفاوت از محصول اولیه - ضایعات آهن یا فولاد می باشد.

خریدار ضایعات آهن و آهن ضایعاتی، یک تجارت پرسود

بهترین خریدار ضایعات آهن
فرد یا شرکتی که به عنوان خریدار ضایعات آهن فعالیت می کند شاید یک شغل پر دردسر و آلوده داشته باشد اما در حقیقت، صاحب یک تجارت پرسود است. قراضه های آهن و فولاد به ازای وزن آنها قیمت گذاری می شوند. تغییرات قیمت آهن و فولاد خام بر قیمت قراضه ها نیز تاثیرگذار است.
شغل خریدار ضایعات آهن نقش مهمی در توسعه یا تغییر صنعت بازیافت فلز و صنعت فولاد خواهد داشت. این ضایعات معمولاً به قراضه های تکه تکه شده یا لوازم فلزی و آهنی بلااستفاده دسته بندی می شوند؛ ممکن است برخی از ضایعات دارای اندکی زنگ زدگی باشند یا حاوی فلزات سمی نظیر کروم، نیکل یا مولیبدن باشند. به این ترتیب، زمانی که خریدار ضایعات آهن این مصالح را به کارخانه بازیافت یا ذوب فلزات می فرستد، در آنجا آزمون های سنجش خواص فیزیکی و مکانیکی و ویژگی های شیمیایی بر روی قراضه ها انجام می شود؛ پس از آنکه درصد انواع تشکیل دهنده مشخص شد، به بخش بازیافت فلزات منتقل می‌گردد.
خریدار ضایعات آهن، قراضه های آهن و فولاد را برای تولید مجدد درب و پنجره و نرده حفاظ آهنی ساختمان و همچنین سایر محصولات آلیاژی جمع آوری می کند. بنابراین این شغل را می توان شغلی سازگار با محیط زیست و مؤثر در افزایش بهره‌وری کارخانه ها و تولید برخی مصالح فلزی معرفی کرد. خریدار ضایعات در محل
کارخانه های ذوب فلزات و بازیافت قراضه های آهنی از نظر زیست محیطی باید از هر نظر استاندارد باشند؛ چرا که آلوده ترین فاضلاب را تولید می کنند

بازدید : 135
چهارشنبه 28 آبان 1399 زمان : 2:15

مبارزه با مگس ها در دامداری و مراتع کشاورزی

در مناطق آلوده مانند دامداری ها و مراتع کشاورزی هرگونه کوشش برای جلوگیری از خسارت این آفت باید همگانی و عمومی باشد.

از زندگی این آفت چنین استنباط می شود که یکی از ساده ترین راه مبارزه و دفع پشه و مگس از بین بردن لاروها در مرحله استقرار زیر پوست می باشد و کشاورزان اغلب به این طریق عمل می کنند. ولی باید دانست که در این مرحله حشره خسارت خود را وارد کرده است. بعلاوه اگر در حین عمل در زیر پوست له شود و محتویات بدن آن داخل خون دام گردد، ایجاد مسمومیت و نوعی Anaphylaxy می کند. با وجود این اگر به مقیاس وسیع و با همکاری همه دامداران منطقه و زیر نظر راهنمایان دامپزشکی صورت گیرد، از نظر پائین آوردن خسارت آفت در سال بعد مؤثر است، کاربرد حشره کش «دریس » یا انواع دیگر رتنون (Rotenone) که 5/4 درصد ماده مؤثره داشته باشد و به نسبت یک کیلوگرم در ۱۰۰۰ لیتر آب همراه با حدود یکصد گرم صابون مایع بسیار مؤثر واقع می شود و می توان با این محلول به کمک یک اسفنج یا گونی تمام پشت دام را به طور کامل شست. این عمل باید در اواخر زمستان و قبل از خارج شدن لاروها از بدن دام صورت گیرد. بهتر است عمل شستشو حداقل چهار بار و از اواسط فروردین و به فاصله
15-20 روز انجام پذیرد . ضماد پماد5/0 تا 5/2 درصد روتنون یا مواد مشابه در ناحیه پشت دام نیز مؤثر است. یکی از اقدامات حفاظتی مؤثر پناه دادن دامها در ساعات گرم روز در محیط های سربسته است. این حشرات بهیچ وجه قادر نیستند که در فضاهای سر پوشیده به دام حمله کنند. در محل های آلوده بهتر است دامها را در صبح زود و هنگام عصر و شب در در مراتع رها کنند

سابقاً بینی گوسفندان را در موقع لارو ریزی مگس ها که مدت نسبتا کوتاهی است با ترکیبی به نام قطران کاج (Pine tar) چرب می کردند. در دامداری های وسیع قطعات سنگ نمک را که مورد علاقه گوسفند زنده است در سوراخ هایی که دهانه آنها به اندازه قسمت جلوی پوزه گوسفند است و در عمق ۱۰ سانتی متری قرار می دهند و دیواره این سوراخها را با ترکیب مذکور آغشته می کردند. گوسفندان برای استفاده از نمک پوزه خود را داخل این سوراخها نموده و به ماده مذکور آلوده می نمودند که برای مگس ها فراردهنده است. داروهایی نیز برای تزریق به دامهای آلوده توصیه می شود که باید به دامپزشکان مراجعه نمود.

.Hypoderma bovis L گونه ای است که در گاوها و ندرتاً درگاومیش ایجاد خسارت می کند. این حشره گاهی در خانواده Typoclerrnatidae طبقه بندی میشود، بیشتر در نواحی کوهستانی و سردسیر ایران انتشار دارد. این حشره زمستان را به صورت کرمهای سنین آخر در زیر پوست گاو، اغلب در ناحیه پشت بسر می برند، در چنین حالتی در پشت دام ها برآمدگی هائی به اندازه سر انگشت شصت مشاهده می شود. این برآمدگي ها از اواسط زمستان به تدریج ظاهر می شوند و در اوایل بهار به حداکثر رشد خود می رسند، به محض استقرار لاروها در زیر پوست، کیست مخصوصی اطراف بدن آن را فرا می گیرد و بافت اطراف کیست متورم می شود. ظاهراً لاروها از ترشحات داخلی همین کیست ها تغذیه می کنند.

بعلاوه لاروها در محل استقرار سوراخ کوچکی در پوست دام ایجاد کرده و از آن طریق هوای مورد نیاز برای تنفس خود را تامین می کنند. معمولا قسمت انتهایی بدن لاروها مجاور این سوراخ قرار دارد. لاروها حدود دو ماه را زیر پوست می گذرانند و در این فاصله طول آنها به حدود 25 میلیمتر و قطر یک سانت می رسد. بدین ترتیب پوست بدن حیوان را خراب می کنند و آن قسمت از پوست حیوان را که بهترین چرم ها را از آن میسازند از بین می برد. لاروها پس از پایان دوره تغذیه خود تغییر رنگ داده و از سفیدی به رنگ قهوه ای تیره تا سیاه در می آیند و با فشار از قسمت انتهائی، از سوراخ پوست گاو خارج شده و به زمین می افتند و در داخل خاك یا داخل کود تبدیل به پوپاریم می شوند. حدود پنج هفته بعد حشرات کامل ظاهر می شوند که مصادف با اواخر بهار و اوایل تابستان در نواحی کوهستانی می باشد. حشرات کامل در ساعات گرم روز فعال هستند و اگرچه تغذیه نمی کنند ولی پس از جفتگیری به منظور تخم گذاری در محل استقرار دامها در پرواز هستند. این حشرات صدای پرواز نسبتاً مشخص دارند و ظاهراً برای دامها شناخته شده و ترسناك است. به طوری که در صورت آزاد بودن پا به فرار می گذارند. حشرات ماده پرواز سریع دارند و با سرعت خود را به روی شکم یا پاهای حیوان رسانده و تخم های خود را در بین موهای جانور می چسبانند.

ظاهراً این حشرات در داخل اصطبل و محیط های بسته نمی توانند دامها را مورد حمله قراردهند، به همین لحاظ دام هائی که وجود پارازیت را در اطراف خود احساس می کنند به به داخل محیطهای بسته و حتی داخل نهرها و برکه های آب پناه می برند. هر حشره ماده تا حدود ۸۰۰ تخم می گذارد. گاهی ممکن است درقسمت قدامی یک مو، چندین تخم مشاهده شود. تخمها به فاصله 5 تا ۷ روز باز می شوند و لاروها پس از خروج از تخم، پوست حیوان را سوراخ کرده و به فاصله یکی دو ساعت از آن عبور می کنند. نفوذ لاروها به زیر پوست خارش فراوان را در دام ایجاد می کند. لاروها بزودی خود را به دیواره های مری و نای می رسانند. در دام هایی که در اواخر تابستان و پائیز کشتار می شوند در محل نای اغلب این کرم ها مشاهده می شوند. لاروها دراین حالت خيلي متحرك هستند تا به وسیله گلبول های سفید مورد هجوم قرار نگیرند و ظاهرا در قسمت بافت های پیوندی پراکنده می باشند. از اوایل زمستان لاروها به سمت پشت دام حرکت کرده و در زیر پوست مستقر می شوند.

یکی از به روز ترین راه های مدرن مبارزه با پشه و مگس در دامداری ها و مراتع کشاورزه استفاده از دستگاه دفع حشرات التراسونیک است که با ایجاد امواج فراصوت اقدام به فراری دادن این حشرات میکند

بازدید : 133
چهارشنبه 28 آبان 1399 زمان : 2:14

نرده حفاظ آهنی
نرده حفاظ آهنی
صنایع فلزی آریا تولید کننده حفاظ پنجره تهران جدید و مدرن و انواع حفاظ درب آکاردئونی تهران برای آپارتمان، مغازه و پارکینگ و حفاظ دیواریظ آهنی روی دیوار حیاط لیلیوم شاخ گوزنی

چه حفاظی برای روی دیوار مناسب است؟
با چه ارتفاعی حفاظ بخریم؟
چه مدل نرده حفاظ آهنی روی دیوار غیر قابل عبور می باشد؟
چند جور حفاظ دزدگیر دیوار داریم؟
چه چیزهایی را باید در انتخاب نرده دیوار مدنظر قرار داد؟
خب همینطور که میدانیم خرید حفاظ پنجره و نرده دیواری مانند خرید لباس یا وسایل مصرفی نیست که قابل تعویض باشد. پس باید نرده حفاظی را برای روی دیوار خانه خودمان انتخاب کنیم که از خرید آن پشیمان نشویم و یک بار برای همیشه برای امنیت خود و ساختمان خود هزینه کنیم. البته این مورد برای حفاظ پنجره و حفاظ درب ورودی نیز صادق می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی تهران قیمت حفاظ پنجره حفاظ پنجره تهران حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان

درب و پنجره سازی آریا وین پی وی سی، تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc، ساخت و نصب پنجره دوجداره upvc انواع مدل پنجره کشویی، ریلی با حفاظ پنجره ضد سرقت بهترین پنجره دو جداره با قیمت مناسب، پنجره دوجداره ریلی بهترین گزینه کم جا برای نصب روی آپارتمان های کوچک تهران ما ارزانترین پروفیل upvc

نرده حفاظ آهنی تهران حفاظ روی دیوار حیاط لیلیوم شاخ گوزنی 09126215957

بازدید : 346
دوشنبه 13 دی 1400 زمان : 2:43

آب گرم در صنعت چيلر

گروه صنعتي پرشين برودت كه خدمات تعمير موتورخانه در تهران را انجام ميدهد مقاله مشكل آب گرم در چيلر را براي اولين بار در سايت خود منتشر كرده.آب گرم در صنعت چيلر معمولا به آبي گفته مي شود كه دماي آن بين 95 تا 75 درجه سانتي گراد باشد. چيلرهايي كه با آب گرم كار مي كنند از نظر بهره برداري راحت ترين نوع چيلر مي باشند. همچنين بويلر و تجهيزات جانبي توليد آب گرم نسبت به حالت هاي ديگر ارزان تر و كم خطرتر است. بنابراين معمولا در پروژه هاي مسكوني براي تهويه مطبوع (سرمايش و گرمايش) از سيستم آب گرم استفاده مي شود. تعمیر کولر گازی در تهران را هم انجام میدهیم
لازم به ذكر است جهت چيلرهاي مدل SEE A مقدار انرژي وارد شده به چيلر توسط آب گرم و يا آب داغ به شرح زير مي باشد؛
تناژ×18.7 Ib/hr ton×965 Btu

* كيفيت آب برج جاري در مدار گردش
كيفيت آب برج جاري در مدار گردش به شرح جدول زير مي باشد؛

آب گرم در صنعت چيلر


* تخليه آب برج خنك كننده
مقداري از آب به صورت بخار يا به صورت نشتي از سيستم خارج مي گردد. اين امر منجر به افزايش درصد نمك هاي موجود در آب مي گردد. به همين دليل لازم است جهت جلوگيري از افزايش غلظت آب هر از گاهي مقداري از آب غليظ شده را تخليه كنيم و به جاي آن آب تازه (Make up) اضافه كنيم تا غلظت آب جاري در مدار در محدوده تعريف شده در بند (ب) حفظ گردد.
در صورت بالا رفتن دماي آب چيلر اولين كار بازديد فشار بخار توليدي مي باشد.
3-7- پمپ هاي آب گرم:

*اشكالاتي كه در عملكرد پمپ ها معمول است بدين شرح مي باشد؛ قبل از مطالعه اين اشكالات آگاه باشيد كه براي تعمير و نگهداري پمپ ميتوانيد با پرشين برودت تماس بگيريد

telشماره تماس مهندس تاسيسات حرارتي برودتي 09337752882

1-3-7- كثيف شدن فيلتر هاي پمپ ها
2-3-7- اشكال در موتور پمپ و يا از مدار خارج شدن يكي از پمپ ها
3-3-7- بازماندن شير يك طرفه پمپ هاي رزرو يا پمپ هايي كه خاموش مي باشند اين عامل باعث مي شود حجم زيادي از آب گرم بين كلكتوز رفت و برگشت بدون ارسال به مسير به چرخش در آيد.
4-3-7- اشكال در پروانه و شفت و اجرا داخلي پمپ
5-3-7- نيمه بسته بودن شيرهاي ورودي و خروجي پمپ
نشانه همه عوامل فوق كاهش دبي آب گرم ورودي به ژنراتور مي باشد. در اين حالت مشاهده مي شود كه با وجود بالا بودن دماي آب گرم ورودي به ژنراتور، دماي محلول غليظ خروجي از ژنراتور كاهش مي يابد. نشانگر ديگر كاهش دبي آبي گرم افزايش اختلاف دماي بين ورودي و خروجي آب گرم به ژنراتور مي باشد.
4-7-اشكال در عملكرد رگولاتور و تله هاي بخار در دستگاه هايي كه با بخار كار مي كنند
در صورتي كه در عملكرد رگالاتور اشكال ايجاد شود، در خروجي از رگالاتور كاهش فشار بخار غير معمول داريم. در اين صورت فشار بخار خروجي از ديگ بخار مناسب است ولي فشار بخار ورودي به چيلر كاهش مي يابد.

تعمیر چیلر جذبی در تهران

تعمیرکار موتور خانه در تهران


در تله هاي بخار دو اشكال عمده مي تواند ايجاد شود؛
1- بسته شدن توپ به نحوي كه اجازه ورود آب را هم نمي دهد.
2- بازماندن توپ به نحوي كه بخار از توپ عبور مي كند.

در حالت اول مشاهده مي شود كه فشار ورودي به ژنراتور چيلر در قبل و بعد از شير كنترل تقريبا برابر شده و اين فشار به اندازه كافي بالا مي باشد ولي كاهش دماي محلول غليظ خروجي از ژنراتور نشان دهنده نرسيدن انرژي به چيلر است. در اين حالت شيرهاي باي پاس توپ واكسي باز كنيد. اگر اشكال برطرف شد توپ بايد تعمير شود.

براي خدمات تعمير چيلر جذبي و كليه خدمات تعمير و نگهداري چيلر با پرشين برودت تماس بگيريد

telشماره تماس سرويس كار چيلر 09337752882

بازدید : 257
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 0:30

دزدگير پنجره فرفورژهدزدگير پنجره فرفورژه

توليد و نصب دزدگير پنجره فرفورژه و حفاظ درب خانه در تهران و كرج / نصب سازه بدونه صدا و بسيار روان

* كليه مراحل سوراخ كاري و پرس پرچ با دستگاه ميباشد

* توليد انواع حفاظ پنجره فرفورژه همراه رنگ با كيفيت بالا فقط استاتيك كوره اي

*متخصص در نصب حفاظ درب آكاردئوني بر روي درب ضد سرقت چيني آپارتمان و متفرقه بدون كوچكترين آسيب به درب

جديد ترين طرح هاي دزدگير پنجره فرفورژه آهني را ميتوانيد در سايت صنايع فلزي آريا مشاهده كنيد

((( با اجراي كار تميز و محكم تبليغي براي خودمان نزد همسايگان شما انجام ميدهيم)))

تحويل در اسرع وقت در تمام نقاط تهران و كرج

درب حفاظ آکاردئونی آپارتمان، حفاظ آکاردئونی کرج پارکینگ،درب آکاردئونی محافظ، حفاظ پنجره کرج درب اکاردئونی در تهران،تولید کننده درب آکاردئونی کرج،خرید درب آکاردئونی،فروش در آکاردئون آپارتمان،تولیدی درب های آکاردئونی آهنی

سفارش ساخت انواع حفاظ ساختمان با تلفن : 09126215957

بازدید : 247
دوشنبه 13 دی 1400 زمان : 2:28

قاليشويي و مبل شويي شرق تهرانقاليشويي و مبل شويي در منزل تهران

قاليشويي نوآوران با خدمات مبل شويي در منزل شرق تهران با دستگاه تمام اتومات
شستشو با دستگاه هاي اتومات با بهترين كيفيت شستشو
⁦⁩شستشوي انواع فرش ماشيني و دستبافت معمولي و ابريشم
موكت، پتو ، روفرشي
با آبكشي كامل براق شوييگرمخانه موکت شویی

قاليشويي نوآوران اين اطمينان را به شما ميدهد كه درصورت نارضايتي از كار مجددا قالي يا مبلمان شما شسته خواهد شد

⁦خشكشويي مبلمان ،خوشخواب، موكت و فرش
⁦خدمات :رفو پارگي ،رفع سوختگي ،ريشه زني ،شيرازه،چرم پشت فرش،ريشە زني
رفوكاري ورفع سوختگي
شيرازە زني انواع فرشها
داركشي فرشهاي دستي
خشكشويي تشك خوشخواب و موكت و انواع مبلهاي خارجي و ايراني با نازلترين قيمت در محل با تضمين كيفيت+سرويس رايگان+شامپو نانو+لكه بر

نوآوران بهترين قاليشويي شرق تهران در تميزي، قيمت منصفانه و خوش قولي در تحويل به موقع كار

تلفن تماس 09195340864‬

بازدید : 280
دوشنبه 13 دی 1400 زمان : 2:40

خريدار ضايعات برد موبايل و برد كامپيوتر

مجموعه سپاهان ضايعات يك مجتمع بزرگ بازيافت ضايعات و پسماند الكترونيك است كه با دارا بودن امكانات مالي و انبارهاي وسيع هيچ محدوديتي در سقف خريد ندارد. سپاهان ضايعات خريدار انواع ضايعات الكترونيكي مانند كامپيوتر و موبايل سوخته و ضايعاتي،انواع ماشين هاي اداري مانند پرينتر و اسكنر ضايعاتي، خريد انواع برد الكترونيكي مانند برد هندي موبايل، برد موبايل چيني، ضايعات مادربرد و كليه ضايعات موبايل، تلويزيون، مانيتور، كيس كامپيوتر . ما به بالاترين قيمت خريدار نقدي انواع ضايعات برد موبايل و برد كامپيوتر هستيم.

سپاهان ضايعات با دارا بودن بهترين كارشناسان خريد ضایعات بهترين و منصفانه ترين كارشاناسان خريد با برخوردي دوستانه آماده ارايه خدمات به شما هستند ، با داشتن نمايندگي در 10 استان بزرگ كشور ما امادگي خريد ضايعات الكترونيك از تمامي شهرهاي كوچك و بزرگ كشور و حتي روستاها را داريم پس نگران نباشيد

قيمت هاي ما واقعي و رقابتي است و تضمين ميكنيم كه بهترين و مناسب ترين قيمتها را براي خريد و فروش كالاها و قطعات خود و شما در نظر خواهيم گرفت.براي فروش ضايعات خود فقط كافيه تماس بگيريد

آدرس كارخانه: اصفهان،شهرك صنعتي دولت آباد، خيابان نشاط، پلاك ۱۷۱‌

مسائلي: ۰۹۱۳۵۲۷۷۲۷۳

بازدید : 249
سه شنبه 25 خرداد 1400 زمان : 2:55

بهترين دستگاه دفع حشرات و موجودات موزي براي محيط هاي صنعتي، دستگاه هاي صنعتي ايران دي اچ براي دور كردن حشرات و جانوران بدون نياز به سم پاشي و آلودگي صوتي يا شيمياي ، دستگاه دفع مورچه، سوسك،موش ، مار ، پرندگان و حتي سگ و گربه

سابقاً بینی گوسفندان را در موقع لارو ریزی مگس ها که مدت نسبتا کوتاهی است با ترکیبی به نام قطران کاج (Pine tar) چرب می کردند. در دامداری های وسیع قطعات سنگ نمک را که مورد علاقه گوسفند زنده است در سوراخ هایی که دهانه آنها به اندازه قسمت جلوی پوزه گوسفند است و در عمق ۱۰ سانتی متری قرار می دهند و دیواره این سوراخها را با ترکیب مذکور آغشته می کردند. گوسفندان برای استفاده از نمک پوزه خود را داخل این سوراخها نموده و به ماده مذکور آلوده می نمودند که برای مگس ها فراردهنده است. داروهایی نیز برای تزریق به دامهای آلوده توصیه می شود که باید به دامپزشکان مراجعه نمود.

دستگاه دفع حشرات dhدستگاه دفع حشرات dh

دستگاه دفع حشرات التراسونيك با توليد صداهاي فراصوت كار ميكند. سيستم فراصوت اصل كارش توليد موج صداست كه دو نوع دارد .فروصوت از بازده ۲۰ هرت تا۲۰ كيلوهرت مي باشد كه در آستانه شنوايي ما انسان هاست. بالاتر از ۲۰ هرت و۲۰ كيلو هرت سيستم فراصوت مي باشد كه هر صدايي كه بالاي ۲۰ كيلو هرت است سيستم فراصوت ميباشد. هر صدايي كه بالاي ۲۰ كيلو هرت است قابل شنيدن براي انسان نيست. و هيچ مشكلي ايجاد نمي كند. بالاي ۲۰ كيلوهرت آستانه شنوايي حشرات موزي است مثل سوسك، ساس و كنه و همه حشرات موزي كه براي انسان آزار دهنده باشند. آستانه شنوايي حشرات و جانوران موزي بالاي فركانس صوتي است و ما با دستگاه دفع حشرات يك صدايي توليد كنيم كه بالاي ۲۰ كيلوهرت است. توليد اين صدا يك حالت موجي شكل دارد و براي اينكه حشرات به آن صدا عادت نكنند بين ۲۰ تا ۶۰يا۲۰ تا۸۰هرت توليد ميكند كه متناوب است و قطع و وصل ميشود و حالت شناوري دارد كه نمونه هاي خارجي روي تك فركانس هستند. تمام دستگاه ها و نمونه هاي خارجي كه بازده فركانس آنها تك فركانس مي باشد مثلا۲۵ تا۳۰ كيلوهرت ميباشد ولي دستگاه ايران دي اچ اين ادعا را دارد كه تا۱۶ نوع حشره را دفع مي كند .اين دستگاه از ۲۰ كيلوهرت شروع مي كند و به صورت پلكاني تا ۸۰ كيلوهرت و دوباره برمي گردد. اين كم و زياد شدن و قطع و وصل كردن فركانس روي ۱۶نوع حشره و تقريبا بيشتر حشرات پروازي را پوشش داده و حشرات به هيچ عنوان به اون صدا عادت نمي كنند و صددرصد مشكل برطرف مي شود سمپاشی منازل در تهران

استانداردها و افتخارات محصولات الكترونيكي دفع آفت ايران دي اچ

  • استاندارد بين المللي سنجش رضايت مشتري
  • استاندارد بي خطر بودن كالاهاي الكترونيكي كوچك
  • استاندارد محصول در اروپا
  • سيستم مديريت زيست محيطي
  • استاندارد ايمني و بهداشت شغلي
  • استاندارد بين المللي سيستم مديريت كيفيت
  • استاندارد بين المللي ايمني عملكرد و تجهيزات و سيستم هاي الكترونيكي

  • خدمات پشتيباني محصولات صنعتي جهت استفاده در مكان هاي عمومي ، تجاري ، اداري ، كارگاه ها ، كارخانه ها و …. داراي 6 ماه تعمير رايگان و 1 سال خدمات پس از فروش مي باشند


    اطلاعات تماس براي خريد دستگاه هاي صنعتي ايران دي اچ

    • شماره تماس : 02191009659
    • وب سايت : irandh.com

بازدید : 272
سه شنبه 25 خرداد 1400 زمان : 2:55

دفع آفات به وسيله دستگاه التراسونيك آفات روشي سريع و مؤثر براي بيرون كشيدن آفات است. شركت ايران دي اچ بيش از 30 سال پيشواي فناوري بوده است و شامل بسياري از محصولات مانند دستگاه دفع حشرات مي باشد كه از فن آوري هاي پيشرفته بهره مي برد تا با چالش هاي روزمره روبرو شود. اين سيستم كنترل آفات شيميايي و بدون بو ، بطور موثري مورچه ها ، عنكبوتها ، روازها ، موش ها ، موش ها و ساير آفات خانگي معمولي را بدون نياز به اسپري ، مه شكن ، تله يا پودر دفع مي كند. پخش كننده آفندر اولتراسونيك ايران دي اچ از امواج صوتي اولتراسونيك استفاده مي كند كه حيوانات خانگي ناخواسته را بدون مزاحمت افراد يا حيوانات خانگي ، حتي در داخل مناطق معالجه ، بيرون مي كشد. اين دستگاه به يك نشانگر LED مجهز است كه به شما امكان مي دهد هنگام كار واحد مطلع شويد. دستگاه دفع حشرات التراسونيك همچنين داراي يك پريز برق اضافي ، يك كاور ايمني اضافي و يك نور مناسب در شب است.سمپاشی منازل در تهران

سابقاً بینی گوسفندان را در موقع لارو ریزی مگس ها که مدت نسبتا کوتاهی است با ترکیبی به نام قطران کاج (Pine tar) چرب می کردند. در دامداری های وسیع قطعات سنگ نمک را که مورد علاقه گوسفند زنده است در سوراخ هایی که دهانه آنها به اندازه قسمت جلوی پوزه گوسفند است و در عمق ۱۰ سانتی متری قرار می دهند و دیواره این سوراخها را با ترکیب مذکور آغشته می کردند. گوسفندان برای استفاده از نمک پوزه خود را داخل این سوراخها نموده و به ماده مذکور آلوده می نمودند که برای مگس ها فراردهنده است. داروهایی نیز برای تزریق به دامهای آلوده توصیه می شود که باید به دامپزشکان مراجعه نمود.


هر بسته يا پك شامل چهار دستگاه دفع آفات است ، بنابراين مي توانيد آنها را در ميان اتاقهاي مختلف پخش كنيد تا مناطق مشكل را با سهولت خالي از حشرات مزاحم كنيد.
آنها براي استفاده آسان به پريزهاي ديواري استاندارد وصل مي شوند. Repellers آفت التراسونيك Bell-Howell 4-Pack: سريع و مؤثر در برابر موش ها ، موريانه ، مورچه ها ، سگ ها و عنكبوت ها امواج صوتي اولتراسونيك همراه با امواج الكترومغناطيسي مواد شيميايي مضر نيست بدون بو دافع آفات مافوق صوت پلاستيك بل هوول مواد دافع آفات Bell & Howell تحت ضمانت محدود 90 روزه محافظت مي شوند مدل # 33153916 به عنوان يك بسته چهار براي درمان چند اتاق در دسترس است. همچنين به صورت جداگانه در دسترس است جهت ها: دستورالعمل: دستگاه دفع حشرات التراسونيك سريع و مؤثر است، فقط به يك پريز برق وصل مي شوند و از امواج صوتي استفاده مي كنند تا موش ها ، حشرات ، پرندگان ، عنكبوت ها و مورچه ها را دور نگه دارند. ساير دستگاه هاي اين شركت دستگاه دفع موش و دستگاه دور كننده پرندگان و ... است

تعداد صفحات : 6

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 335
  • بازدید کلی : 40347
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی